Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dilluns 27 de Setembre del 2021

TDAH: detecció i proposta d’intervenció

, , , , ,
TDAH: detecció i proposta d’intervenció

Formadora  Imma Margalef

Descripció

El curs va dirigit a docents d’Educació Infantil, Primària i Secundària que vulguin dotar-se d’eines i estratègies per a la detecció i intervenció del TDAH a l’aula.
A través de les pautes d’intervenció facilitades s’analitzaran les necessitats educatives de l’alumnat i es dissenyaran continguts curriculars que contribueixin a l’assoliment de les competències. El curs és asincrònic i es desenvoluparà a través de la plataforma Google Classroom.

Objectius

– Identificar les pautes de detecció associades al TDAH.
– Descriure els aspectes relacionats el diagnòstic i la intervenció del TDAH.
– Dissenyar i adaptar continguts curriculars tenint en compte el Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA).

Continguts

TDAH: marc teòric
Eines i pautes de detecció a Educació Infantil, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior i Secundària.
Eines i pautes d’intervenció a Educació Infantil, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior i Secundària.
Proposta d’intervenció i adaptació curricular per a un curs concret tenint en compte el Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA).

Avaluació

Per poder assolir el curs caldrà tenir una avaluació positiva de les activitats de participació i de les tasques encomanades en cadascun dels mòduls; lliurar i superar el projecte final i haver complimentat el qüestionari de satisfacció de l’activitat.

Destinataris 

Docents d’Educació Infantil, Primària i Secundària

Skills

Posted on

10 maig, 2021

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies