Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dimarts 11 de Desembre del 2018

Mai abans no s’havia mirat l’escola amb tanta exigència ni s’havia dipositat en els docents tanta responsabilitat. El futur –incert i en canvi permanent– ha generat nivells notables d’ansietat respecte a la percepció de si mestres i professors estan preparant correctament les noves generacions. I amb l’escalfor d’aquesta pressió, neixen i reneixen mètodes, es comercialitzen eines i recursos, i s’imparteixen tallers i cursos a tal velocitat que, quan un docent es consolida en un d’ells, ja se li fa creure que està obsolet.

L’Obra Social ”la Caixa” parteix de la convicció que avui dia, més que mai, calen evidències d’impacte en educació: saber què funciona i en quins contextos. I també generar-ne coneixement, de manera que puguin inspirar altres, estimular altres, canalitzar el treball d’altres, sobretot en situacions d’estancament o en contextos de dificultat.

Generar una evidència d’impacte passa per consolidar una pràctica o un conjunt de pràctiques ben definides que, assentades en el temps, acaben generant canvis en els resultats d’aprenentatge que es poden mesurar de manera objectiva.

I precisament, identificar aquestes pràctiques transformadores constitueix avui dia una de les principals línies d’intervenció d’EduCaixa i del seu programa (R)evolució educativa, centrat en l’avaluació de projectes educatius com una eina eficaç de generació d’evidències i, per tant, de coneixement.

Llegiu-ne més aquí

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies