Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dilluns 21 de Setembre del 2020

A càrrec de Jordi Achon

En un entorn didàctic interdisciplinari que aposta per la resolució de problemes i el treball per projectes STEAM és on millor es conrea la capacitat d’aprendre per assaig i error de les noies i dels nois; i, de retruc, també la del professorat.

L’Assaig de didàctica relaciona la teoria de les ments autònoma, executiva i racional amb l’aprenentatge per assaig i error. Fruit d’aquest arranjament i analitzant aprenentatges concrets es defineixen heurístiques bàsiques per a la construcció de coneixement i diverses claus cognitives per interpretar errors d’aprenentatge.

Amb aquests paradigmes és proposa un model didàctic per dissenyar aprenentatges. Es concreta i es valida aquest model amb tres propostes didàctiques de tecnologia, ciències i matemàtiques. L’Assaig de didàctica està publicat en format digital obert per la UPC  https://upcommons.upc.edu/handle/2117/179442

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies